Salesforce heeft Slack GPT aangekondigd, een conversationele AI-ervaring die geïntegreerd is in Slack. Slack GPT biedt de mogelijkheid om generatieve AI-app-integraties te gebruiken, verschillende taalmodellen en de kracht om veilige inzichten in kl...
Pegasystems heeft de overname van Qurious.io bekend gemaakt, een cloudoplossing op basis van AI waarmee klantenserviceteams spraak in realtime kunnen analyseren. De SaaS-oplossingen van Qurious.io maken gebruik van spraak-naar-tekst, natuurlijke-taal...
Automation Anywhere, aanbieder in Robotic Process Automation (RPA), heeft aangekondigd dat het 290 miljoen dollar heeft ontvangen in een Series B-financiering. Het bedrijf heeft nu een waardering van 6,8 miljard dollar. De financiering werd geleid do...
In deze workshop nemen we de inrichting door alsmede de belangrijkste functionaliteiten van Sparx Enterprise Architect 16, incl. data modelling features. BPMN-specialist Christian Gijsels leert u op 28 november de fijne kneepjes van EA-16 en behandelt best practices en lessons learned. Deelnemers ontvangen een EAPX-model met talloze voorbeelden.
Uit recent onderzoek van het Capgemini Research Institute blijkt dat consumenten steeds meer de voorkeur geven aan interactie met bots, met name als het gaat om producten onderzoeken, nieuwe diensten leren kennen en vragen stellen aan de servicedesk ...
Dive into the future of customer experience at G-Summit Europe.Learn about emerging technologies, talk with peers and explore the future of customer experience. In the process, you’ll learn how to make every moment count for your customers, for...
De juiste chatbot kan een goede aanvulling zijn op de manier waarop uw bedrijf met klanten communicereert. Weg met lange telefoon wachttijden, ingewikkelde formulieren of een saaie navigatie via mobiele apps. Dit webinar toont hoe je snel chatbots ...
Sogeti heeft een chatbot ontwikkeld voor DSW die via een pop-up window klantvragen op de website van de zorgverzekeraar beantwoordt. Naar verwachting handelt chatbot Nikki straks zo’n 75 procent van alle klantvragen af.De slimme vraagbaak leert...
Verbeter klantervaringen met enterprise-grade chatbots De juiste chatbot kan de betrokkenheid verbeteren en de klanttevredenheid verhogen. Kinvey Chat is een zakelijke chatbot gericht op het begeleiden van gebruikers om taken te voltooien zonder mens...
Atos en Google Cloud hebben een overeenkomst gesloten met T-Mobile Nederland voor de ontwikkeling van een nieuwe schaalbare, veeltalige chatbot die via verschillende kanalen communiceert en gebruikmaakt van kunstmatige intelligentie. De introductie v...
KPMG heeft het platform Digital Advisor ontwikkeld dat bedrijven in staat stelt om op een eenvoudige en gebruiksvriendelijke wijze digitale assistenten en chatbots te bouwen, te onderhouden en te beheren. Meerdere digitale assistenten zijn te beheren...