Microservices awareness
(18-05-2017)

Deel dit bericht

Datum: 18-05-2017 t/m 18-05-2017
Organisator: Trivento
E-mail: marketing@trivento.nl
Website: http://lp.trivento.nl/events-inschrijven-3-0-0-0-0
Telefoon: 0337200620
Plaats: Amersfoort
Locatie: Trivento, auditorium

Microservices Awareness Bootcamp Trivento organiseert Awareness sessies waarin het belang en de mogelijkheden van microservices aan bod komen. Met sprekende voorbeelden uit de praktijk, use cases en belangrijke lessons learned. Daarbij komen de rol van Reactive API’s in een Bi Model IT landschap, canary releasing, A/B testen en do’s en dont’s van microservices, aan bod. Organisaties als Netflix, Spotify en Twitter ontwikkelen hun software op basis van microservices en reactive frameworks. De succes stories van deze bedrijven zorgen ervoor dat deze nieuwe architectuur oplossingen in hoog tempo geadopteerd worden door de markt. Waarom vragen online business modellen en digitale processen om deze nieuwe generatie software? Denk daarbij aan: Hoge verwachtingen op het gebied van digitale Customer Experience en business agility; Time to Market en sneller kunnen innoveren (Continuous Delivery); Behoefte aan schaalbaarheid. De awareness sessies zijn bedoeld voor IT-, eCommerce-, marketing- en development managers en architecten van organisaties die sneller willen innoveren, de concurrentie voor willen blijven en software als belangrijk speerpunt in hun business zien. In de Awareness sessies krijg je antwoord op vragen als: - Hoe ziet het speelveld van microservices en reactive systems eruit? - Wat is het concept van microservices en welke problemen lost dit op? - Wat zijn veel voorkomende use cases? Registreer snel, want er zijn niet meer dan 10 plekken beschikbaar. Deelname is kosteloos.

Company:

Trivento

Partners