Nu consumenten websites steeds vaker via hun smartphone bezoeken, worden mobiele websites steeds belangrijker. Daarom heeft BlueConic zijn functionaliteit voor het personaliseren van mobiele websites verder uitgebreid. Daardoor is cross-channel-personalisatie nu nóg makkelijker geworden.
Ondanks de toenemende populariteit van mobiele websites, ontbreekt het marketeers vaak aan tools om content op mobiele websites goed in te richten. BlueConic lost dat probleem op met pas vrijgegeven functionaliteit, waarmee het marketeers nog gemakkelijker gemaakt wordt om ook mobiele websites te personaliseren.
Investeren in alle kanalen
In mei lanceerde BlueConic functionaliteit die personalisatie op apps mogelijk maakte; nu is de functionaliteit voor mobiele websites verder uitgebreid. 'Of het nu om websites gaat, mobíéle websites of apps; geen enkel kanaal doet voor een ander onder', zegt Willem Rossieau, CEO van GX Software, leverancier van BlueConic.
Marketeers beschikken vaak niet over tools om de switches tussen devices en digitale kanalen goed te begeleiden. Daarmee sluiten ze niet aan op het gedrag van consumenten, waarvan gemiddeld 25% drie keer per dag van device wisselt. Met BlueConic kan dat wel. 'Dankzij een centraal klantprofiel in BlueConic kunnen marketeers op al hun eigen kanalen gepersonaliseerde dialogen aangaan met hun bezoekers', aldus Rossieau.
Unieke tool
BlueConic is een unieke oplossing voor cross-channel-marketing. Het is namelijk de enige tool die kanalen niet alleen personaliseert op basis van het vertoonde bezoekersgedrag op één bepaald kanaal (zoals de website), maar ook het vertoonde gedrag op andere kanalen meeneemt (zoals apps en mobiele websites).
7 november (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. En hij behandelt wat elke data-pr...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot en met hogere niveaus van...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
Alleen als In-house beschikbaarWorkshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunc...
Deel dit bericht